ESCADA Ətir tapıldı

Escada Brendinin tarixi

Escada – dünyanın ən tələbkar xanımları tərəfindən təsdiq edilmiş uğurlu və dəbdəbəli moda evlərindən biridir. Escada-nın uğur tarixi gözəl Marqareta xanımın dinamik, ən heysiyyətli ideyaları həyata keşirməyə hazır olan bir adamla – Volfqanq Ley-lə görüşündən sonra başladı. Onlar bir-birini sevdilər və möhkəm ailədən savayı biznesdə əsl “məğlubedilməz komanda” yaradaraq onu Escada adlandırdılar. Bu ad gənc ailəyə ilk uğur gətirən irlandiya cins atının adı idi. Volfqanq Ley Escada-nın satış, maliyyələşdirmə, istehsal və matketinq məsələləri ilə məşğul olurdu, Marqareta Lay isə dünyada “Escada üslubu” kimi adlandırılan dizayn konsepsiyalarını işləyib hazırlayırdı.

Şirkət qeyri-adi, klassik, romantik və parlaq ideyaların son dərəcədə gözəl palitrasından istifadə edərək, ildə iki dəfə “lyuks” dərəcəli ən təsirli kolleksiyanı yaratmağa başladı. Eksklyuziv couterye xətlərinin dəbdəbəli axşam paltarları ən tələbkar müştərilərin xüsusi meylinə səbəb oldu və onlar zərifliyin, gözəlliyin və yüksək modanın simvoluna çevrildilər. Marketinq dahisi Volfqanq Ley-ə bir neçə inqilabi ideyalar məxsusdur və onlar bu gün praktiki olaraq bütün dünya modasında tətbiq edilir.

O müəyyən etmişdi ki, Escada-nın marketinqi üçün ən vacib məsələ xidmət keyfiyyətidir. Yeni kolleksiyalar ictimaiyyətə ilk dəfə təqdim olunduğu andan etibarən iki həftədən çox olmayan bir müddət ərzində bütün satış məntəqələrinə çatdırılırdı. Hər bir yay kolleksiyası üçün xüsusi mövsüm ətirinin buraxılması digər bir heyrətləndirici ideya idi və bu ətirlər yaradılmış əşyaların üslub və xarakterinə tam şəkildə uyğun olurdu. Brendin ilk ətiri – qadın Escadası – 1990-cı ildə buraxılıb. Onun kompozisiyası giasintlərin zərif ətiri əsasında düzəldilib, bu güllər isə Marqaretə İsveçrədə keçirdiyi uşaqlıq dövrünü xatırladırdı. Ətriyyatın klassikasına çevrilən və digər brendlərin təqlid etdiyi predmetə çevrilən və sonralar buraxılmış digər ətirlər də Escada-nı məşhurlaşdırdı. Mövcud olduğu 30 ildən də az müddət ərzində Escada hər bir Moda evinin arzuladığı uğura nail oldu – o, özünün xüsusi üslubunu yaratdı. Şirkətin bu çoxillik uğurunun sirri haqqında Volfqanq Leydən soruşduqda o həmişə belə cavab verir: ”Hər şeyi dörd sözlə izah etmək olar: rəng, qeyri-adilik, keyfiyyət, fason”. Məhz bu əsas prinsiplər markanın vizit kartı kimi qalmaqdadır.

Sıralanma: Səhifədə ətir sayı:

Heç bir nəticə tapılmadı.