Heç bir nəticə tapılmadı.
MOSCHİNO Ətir tapıldı
Məşhur Moschino ətriyyat brendinin yaradıcısı 1950-ci ildə anadan olan Franko Moskino idi. Moskino müxtəlif moda nəşrlərində işləyərək, Zərif incəsənət Akademiyasında təhsil alırdı. Təhsili başa vurduqdan sonra o, məşhur Versace moda Evində stilist və dizayner işləyirdi. Moskinonun üslubunu “fitnəkar” üslub kimi təsvir edirdilər.
Moschino brendinin tarixçəsi
Moschino qadın paltarlarının şəxsi kolleksiyasını 1983-cü ildə, kişi paltarlarının şəxsi kolleksiyasını isə 1986-cı ildə buraxıb. Bundan sonra brend markası ilə “Cheap and Chic” and “Moschino Jeans”paltar xəttləri buraxıldı.
Moschino brendindən parfümlər Larose.az onlayn butikində
İlk Moschino 1987-ci ildə buraxılıb. O, brendin adını, Moschino-nu təkrarlayırdı və kifayət qədər uğurlu alındı. Tənqidçilər sonralar bu ətiri brendin bütün ətir məhsulları içində ən konservativ ətir kimi tanıdılar. Səliqəli və cilalanmış dizayn, bu buketin həsr edilmiş olduğu xanım kimi zərif və təmkinli olan bu kompozisiya Moschino-ya bir ətriyyat şirkəti kimi şöhrət gətirdi. 1996-cı ildə indiyədək məşhur olan Cheap and Chic gül ətirləri buraxıldı. Bu, Frankonun sağlığında yaradılmış olan son kompozisiya idi. Ondan sonra ”qızıl” Moschino-nun şəh əsərləri üzərində işləri onun ilham mənbəyi, ortağı və dostu – Rossela Cardini davam etdirirdi. Şirkət aktiv şəkildə parfümeriya xəttini işləyib hazırlamağa başladı. Hal-hazırda kişi və qadınlar üçün on ikidən artıq unikal kompozisiyalar vardır. Marketing sorğusu göstərdi ki, xanımlar arasında ən böyük təlabat göy rəngli eliksirədir – «Funny», I Love Love, Cheap&Chic, Glamour. Kişilər isə “Friends men” günəş ətirinə üstünlük verirlər. Kişi ətirləri içərisində 1997-ci ildə buraxılmış Uomo-nu da qeyd etmək lazımdır.
Franko və onun üslubunun davamedicilərindən daha bir hit – böyük zövq və bir qədər istehza ilə hazırlanan reklam məhsullarıdır. Hətta institutlarda roliklərin yaradıcı ideyalarına qeyri-adi gedişin ətraflı düşüncə və vacibliyin nümunəsi kimi baxırlar, bu isə yüz faizli uğur – birinci alışa səbəb olur.
Franko rahatlıq, yumor və yüngüllüyə əsaslanırdı. Şirkətin süarı – “Dəbdə olan şey – sizin bəyəndiyiniz şeydir!” və bu şüar onun paltarlarında və ətriyyatında ifadə edilib. Məhz ilk dəfə Franko deyib ki, “pis” və “yaxşı” zövq yoxdur, istedadlı və istedadsız şeylər var. O hər zaman deyirdi ki, insan moda üçün deyil, moda insan üçün mövcuddur.