Heç bir nəticə tapılmadı.
CHLOE Ətir tapıldı
Chloe evinin tarixi
Chole evi 1952-ci ildə Jak Lenuar və Gəbbi Agion tərəfindən yaradılıb. Biznes və moda dünyasını birləşdirən bu iki görkəmli usta qadınların modaya yeni baxış cəhdini – haute couture-nin zinət və iddialılığı ilə pret-a-porte-nin səmimiliyini birləşdirə bilən bir yeni formada həllini vaxtında görə biliblər. Dunhill qroup brendin üslub və dəyərləri xəttini davam etdirərək, ən vacibi isə, Parisin qəşəng Moda evinin fransız xarakteri və şöhrətini qoruyaraq, Chloe-ni 1985-cu ildə alıb.
Chloe üslubunun mahiyyəti ruhlandırma və anlama üslubudur.
Əla parçalara, bəzək, fason və icraya xələl gətirmədən “Pret-a-Porte de lyuks” paltarlarının haute couture ilə paralel olaraq yaradılması ingilabi bir hadisəyə çevrildi. Beləliklə, Chloe “Pret-a-Porte de lyuks” yoluna qədəm basan ilk brend olaraq, indiki dövrdə hazır paltar dünyasında adi hal kimi görünən, lakin həmin dövrdə çoxlu sayda innovasiya layihələrinin əsasını qoydu.
Chloe-nin St. Germain des Pres-də təqdim olunan ilk kolleksiyaları – özünü ifadə etmə axtarışında olan və öz fərdiliyini vurğulamaq istəyənlərin hamısı üçün üslublara meydan oxumaq idi.
Chloe, xanımların arzularını və önəm verdikləri sahələri nəzərə almaqla daima təkmilləşərək və inkişaf edərək, moda tarixində ilk dəfə olaraq eksklyuziv material və dizayn, həmçinin, rəng palitrasını yaratdı. Paltarlar daha yüngül və dəbli oldu, çoxdan yaddan çıxmış materiallar isə yenidən hayata qayıtdı. Bütün dünyada məşhur olan Chloe-nin məhsulları Avropa, Asiya ölkələrində və ABŞ-da yayılır.
Bir müddət sonra Chloe daima genişlənən lisenziya proqramını işləyib hazırladı. Bu brend 1974-cü ildə Evin adını daşıyan digər sahəyə – paltar aləminə hopan və həmin ruhu təcəssüm etdırən ətir istehsal etdi. İndi bu ətir dünyada ən çox satılan brendlərin 20-liyinə daxildir. Chloe hal-hazırda paltarlardan başlayaraq aksessuarlaradək bütün sahələrdə işləyir. Chloe, fransız üslubuna heyranlıq və əla marketinq texnikalarının inkişafı üçün daha münasib şərait yaradılan Yaponiyada 20 ildən artıq bir müddət ərzində aparıcı mövqe tutur.
Orijinal materiallar cəlb etməklə düzəldilən Chloe dizaynlarının reproduksiyaları, həmçinin Miss Chloe kolleksiyası böyük uğurla istifadə olunur. Chloe-nin golf üçün paltar və aksessuarları 1989-cu ilin payız/qış mövsümündə buraxılmışdı və bu, idman paltarları sahəsində brend təkliflərini genişləndirmişdi.
Bu yaxınlarda yeni pərakəndə satış konsepsiyasına uyğun olaraq Fauburg Saint-Honore-də Chloe-nin butikləri yenidən lazımi şəkilə salınıb və bu konsepsiyanın tətbiqi Chloe-nin dünyanın hər yerində mövcud olan mağaza və şöbələrində də davam etdiriləcək. Bu il Chloe-nin Tokio, Osaka və Sinqapurda üç ayrıca mağazası açılıb. Kontrast teksturalı ağ mərmər və relyef əhəngdaşından, şəffaf və tutqunlaşdırılmış şüşədən, mis və taxtadan dahiyanə şəkildə istifadə edilməsi harmonik, zərif və xarakterik əhatə yaradaraq, Chloe obrazının leytmotivini canlandırır.
Chloe brendini dünyada və Larose.az
Chloe “lüks” dərəcəli paltar və aksessuarlarını təqdim edərək, yeni fərdi butiklər və ticarət mərkəzlərində şöbələr açmaqla bütün dünyada: ABŞ-də, Böyük Britaniyada, İspaniyada, Almaniyada, İtaliyada, Uzaq Şərqdə və eləcə də Azərbaycanda özünün paylaşdırma şəbəkəsini genişləndirir.
Chloe müasir dövrün texniklərini lazımi dərəcədə qiymətləndirərək, öz fəlsəfəsinin üstünlüyünü, keyfiyyəti və Parisin gözəlliyini yaddan çıxartmır.