Heç bir nəticə tapılmadı.
GİVENCHY Ətir tapıldı
Onun üçün əbəs yerə belə deməyiblər: “Yüksək dəbin yeganə cəngavəri”, “Həyat və yaradıcılığında əsl aristocrat”, “İstənilən qadını kraliçaya çevirməyə qadir olan insan”, “Zəriflik və sadəlik mücəssəməsi”… Bütün bunlar düzdür.Yuber de Jivanşi 24 saylı evdə, Sen-Lui küçəsində, Fransanın Bove şəhərində anadan olub. Onda dünya üçün ən adi bu hadisə 1927-ci il fevralın 21-də baş verib. Ərinin ölümü oğlanın anası üçün əsl faciə oldu. Yalnız anasının dərdinə hörmət edərək və onun buna sadəcə dözməyəcəyini başa düşərək, Yuber özünün səma haqqında arzularına qadağa qoydu. Uçuş hissini yer üzərində yaşamaq olar- ətraf aləmin gözəlliyindən həzz alaraq. O, o qədər də asan deyil. Amma ona qadir olan hər kəs həqiqətən xoşbəxt olur. Bu, fantaziyadır. Bir dəfə, oğlunun cəmi 10 yaşı olanda anası onu Ümumdünya Paris sərgisinə apardı. Yuber üçün ən cəlbedici məkan olan moda pavilyonu onun üçün əsl kəşf oldu.
Givehchy brendinin tarixçəsi
Yuber üçün digər bir maraq memarlığa idi - Napoleon Parisi onu heyran etdi. Dövrün 30 nisbətən məşhur dizaynerlərinin əsərləri sərgiləndi. Gələcək böyük Kuturye öz sələflərinin əsərlərinin hər birinə tənqidlə baxırdı, görünür, gələcəkdə özünün daha yaxşı tikəcəyi qərarını verirdi. Məsələ ondadır ki, Jivanşinin bir çox uşaqlar kimi sevimli nənəsi var idi. Demək olar ki, bütün orta yaşlı adamlar kimi o da ötən illəri xatırladan əşyaları ilə ayrılmaq istəmirdi. O cümlədən müxtəlif nənənin sərvəti və mücrü ilə parça qırığı qoyulmuş tarixli tərəfindən tikilmiş paltar idi. Nənənin paltarlarının parçalarından tikilmiş mücrüsü onun qiymətli əşyaları arasında idi.
Məhz onlar balaca Yuber üçün daha çox maraqlı idilər. Gözəl olması üçün rəngbərəng parçalardan- kubiklərin qoyulması istənilən konstruktor üçün maraqlı idi. “Gənc dizaynerin toplamı” belədir. Hər şey nəzərə alınıb - rəngi, ölçüsü, fakturası. Təəccüblü deyil ki, beş yaşında uşaq artıq əlində istənilən parçanı səhvsiz ayırd edirdi. Onun xüsusilə məxmər xoşuna gəlirdi. Başlanmış İkinci Dünya müharibəsi gəncin modelyer olmaq istəyini möhkəmləndirdi. Bu qədər dərddən və itkilərdən qaralmış qadın ətrafında idi, ona görə də istər-istəməz nəsə etmək istəyirdi ki, onların həyatı sevinc gətirsin. Lakin bu seçilmiş bu yol Jivanşinin yaxınlarını sevindirmir, hesab edirdilər ki, hüquqşünaslıq onun həyatının işi olacaq. Amma Paris azad edilən kimi, Yüksək moda paytaxtı fəth etmək üçün gənc oğlan ora yollandı. O vaxt onun cəmi 17 yaşı var idi.
Həvəskar rəssam kimi karyerasında ilk işi o zaman çox məşhur dizayner Jak Fata ilə olub. Eyni zamanda, 1945-ci ildə Yuber gözəl sənətlər Məktəbində oxumağa daxil oldu. Jivanşi sonrakı altı il ərzində iş yerini dəyişmədi, çünki onların hamısı aparıcı fransız modelyerləri idi. O, Robert Piqe ilə əməkdaşlıq edib, Kristian Dior Lüsyen Lelonqu köməkçisi vəzifəsinə qoyduqdan sonra onun yerini tutub. Sonra Elza Skiaparelli onu özünə assistent dəvət etdi. O, gənc dizaynerdən o qədər razı idi ki, öz köşklərindən birinə onu müdir təyin etdi.
Beləliklə, həqiqətən, 2 fevral 1952-ci ildə Jivanşi özünün moda evini açdı. Onun çoxdankı arzusunu qohumları pul borc verməklə (görünür, onlar hələ də seçdiyi yolda onun istedad və bağlılığına əmin idilər) həyata keçirməyə kömək etdilər. Kolleksiyasının ilk siması Bettina Qraçiani oldu. Və Jivanşi Qraçiani üçün məşhur "Bettina köynəyini" yaradır - New Look Diora kimi mətbuatın diqqətini çəkən son dərəcə ağ- qara xəttli qollu ağ ciddi pambıq köynək (Qraçiani o illərin ən populyar modeli idi). Bettina gənc modelyerin mətbuat attaşesi olur. 1953-ci ildə Jivanşi sonradan onun dostu və müəllimi olan adamla tanış oldu. Onu o, indiyədək öz dövrünün yeganə və təkrarolunmaz modelyeri hesab edir. Bu - Kristobal Balensiaqadır. Dizayner elə həmin ildə, nəhayət, dizayner, sənətkarın tükənməz ilham mənbəyi olan öz muzası, Gözəl Qadını -aktrisa Odri Xepbern ilə qarşılaşdı. Jivanşi dərhal insan hissinin fövqəladə fitri zövqü və üslubu ilə onda gələcək qeyri - adi şöhrəti gördü. Onlar birlikdə sack dress hazırladılar- çiynindən ətəyinə qədər naxışı olan, sərbəst parçadan paltar-köynək. Onların adları mətbuatda bir-biri ilə möhkəm qoşuldu ki, buna Jivanşinin uğuraları da xeyli dərəcədə şərait yaratmışdır.
Jivanşi dünyanın ən məşhur insanlarını geyindirirdi: Jaklin Kennedi- Onasis, Monako şahzadəsi (Qreys Kelli), Vindzor hersoqinası Uollis Simpson), Rotşild baronu... Və əlbəttə ki, bu əsas ilhamverici qüvvə idi- Odri Xepbern. Dizayner və aktrisanın birgə yaradıcılığı ilə Jivanşi ilk dəfə məşhur "Oskar" (film "Sabrina" geyimlərə görə "Oskar" mükafatı aldı, Jivanşi adı titrlərdə olmurdu, onu dünya şöhrəti təmin edirdi.) mükafatına layiq görüldü.Odri Xepbern bir dəfə gördü: "Jivanşi kuturyedən daha irəlidədir: o, şəxsiyyətlər yaradır. Odri Xepbern üçün L"İnterdit adlı özünün ilk ətrini yaratdı. Kinomatoqrafiya və moda tarixində ilk dəfə kino ulduzu onun simasını ətrin reklamında istifadə etməyə icazə verdi. Ətrin uğurları Parfums Givenchy (1957)şirkətinin yaradılmasının əsası oldu. Sonuncu sübut deyil ki,Amerika prezidenti Con Kennedinin dəfn mərasimində klanın üzvləri dizaynerin kostyumlarında idilər.
Sənətkarın işlərinin nəticəsində bir neçə "Hilton" oteli və "Linkoln" avtomobilləri üçün dekorasiyaların olunması kimi belə bir inkişafı oldu. Dior və Şanel kimi Jivanşi də uşaqlar üçün ən gözəl "Barbi" oyuncaqlarını geyindirirdi. Məhz o, pret-a-porte,pret-a-porter terminlərini icad edən ilk kuturye oldu və hazır paltarlar kolleksiyası yaratmağa başladı. Jivanşinin fikrincə, müasir moda incəsənətdən daha çox təxribat və şoka salmadan ibarətdir. Və yalnız İv Sen-Loran sonuncu zəriflik istehkamını özündə əks etdirirdi. Givenchy Evinin müqəddəratı o zaman yaxşı görünmürdü. İş onda idi ki, dizayner onu 1988-ci ildə LVMH maliyyə qrupuna satmağa məcbur oldu. Onun öz yetirmələrinin üstündə 7 il ərzində bədii rəhbərlik hüququ qaldı. Təəssüf ki, baxmayaraq ki Yüksək dəb dünyasında üslub evlərini bu səviyyədə saxlamaq qəbul olunub, Jivanşinin təklif etdiyi namizədi sahiblər qəbul etmədilər. Nəticədə 1995-ci ildə Con Qalyano aparıcı dizayner müəyyən olundu, hansı ki, istedadlıdır, amma başqa istiqamətdə prinsipial işləyir. Görünür, elə buna görə də o, bu postda çox qalmadı və cəmi 4 kolleksiya yaratdı.
Lakin onun yerinə aleksandr Makkuin gəldi, hansı ki, ilk növbədə fəxrlə bəyan edib ki, Odri Xepberni heç bir filmdə görməyib. Bundan sonra onun üslub evində davam etmək istəyi aydın deyildi. Təəccüblü deyil ki, çoxları bunu "axmaq" seçim adlandırdılar. Buna baxmayaraq, Makkuinin dədəbəli 1997-ci il kolleksiyası demək olar ki, Xepbernin unudulmaz retro obrazları idi. Razılıqla, tezliklə dizaynerlər evi Culian Makdonaldın oldu. o, üç il qaldı. Maksimum kolleksiyalarla Osvald Boatenq məşğul olmuşdur.
Jivanşi özünün 11 iyul 1995-ci il vida göstərisindən sonra bir dəfə də olsun üz keçmiş Moda evinin kəndarından belə keçmədi. O, gizlətmirdi ki, klassik üsluba daha çox önəm verir. Əbəs yerə deyil ki, sənətkar "Qızıl oymaq" mükafatı ilə təltif olundu- moda dünyasında ən yüksək mükafat. Kostyumlar tikmək, məsələn, Böyük teatr üçün (Jizel) onun ürəyincədir. Bundan başqa dizayner, Christies Evinin Paris auksion filialının fəxri sədridir. Amma bir müddətdən sonra bu postu tərk etdi, elan etdi ki, "zəngin müştərilərin telefon nömrələrinin mənbəyi" oolmaq istəmir. Bir dəfə Yubera de Jivanşini balaca şahzadə Antuana de Sent- Ekzüperi ilə müqayisə etdilər. O da həmçinin özünün düşünülmüş dünyasında yaşayır. Ola bilər ki, bu həqiqətən belədir, amma böyük dizayner nəinki özünün sülh dünyasından çıxmadı, hətta onun sehrini özünün milyonlarla pərəstişkarına gətirdi. 2005-ci ildən ready-to-wear və haute couture dizayner Rikkardo Tiçi tərəfindən rəhbərlik olunur, bu yaxınlara qədər o, kişi kolleksiyası və aksesuarları hazırlayırdı. Yuberu de Jivanşinin uzun illər muzası olmuş Odri Xepbernin Avenue George V -da Givenchy köşkündə asılan paltar kolleksiyasını görərkən yəqin ki, yüngül şok yaşadı. Ar-nuvo üslubunda hündür pəncərələr arasında diqqətəlayiq yerlərə çıxarmaq üçün xüsusi hazırlanmış ipək şalvarlar, sərt qara jaketlər, qızıldan olan bəzədilmiş futurist zireh və büzməli mini ətəklər asılırdı. Əgər 1960-cı ildə Xepbern belə bir şey geyinsəydi, çətin ki, Tiffanydən olan kofe və ponçiklə səhər yeməyindən zövq almaq mümkün olardı. Amma moda tarixçisi Valeri Stil nece də düz hiss etmişdi ki, "Odri kimisi artıq yoxdur". Qeyd olunan, Givenchy moda evində başqa dövr başlandı- Ən bədbin proqnozlara rəğmən italyan dizayneri Rikardo Tişi 56 illik brendin can verən sükutunu canlandıra bildi. "Xəstənin" vəziyyəti sadəcə stabilləşmədi- bu gün o, bütün canlılardan canlıdır.
Tiçi obrazı - səliqə ilə böyüyən saç, boynunda olan qızıl tilsimlərdən dolaşıq kələf, nimdaş idman ayaqqabısı və tünd göy köynək, yanacaqdoldurmada işləyənlərdəki kimi- çoxları Givenchy evinin transformasiyasından danışır. Bu görkəmdə o, İordaniya kraliçası Ranie ilə nahar edir, Edi Slimanla klublara gedir və after-partydə öz şousu üçün Kortni Lav ilə rəqs edir. Parisdə nahar vaxtı yarım qutu siqaret çəkərək Rikardo etiraf edir: "Kostyumda mən özümü pinqvin kimi hiss edirəm".
30 yaşı olan Tiçi Parisin ən gənc modelyeridir. O qadın və kişi pret-a-porter üslubuna aid geyimləri üzrə dövrünün yeganə modelyeridir. Lakin dəbdəbəli geyinən misyö Jivanşi və bu yaxınlarda işdən kənarlaşan Valentinodan fərli olaraq Tiçi haute counture-nın müştəri dünyasına daxil olmağa can atmır. Tiçi deyir: “Məni daima yaxtalarda müxtəlif əyləncə gecələrinə,qonaqlıqlara dəvət edirlər amma açığı bu mənim maraq dairəm deyil”. “Biz heç vaxt Nyu-Yorkda dəbdəbəli yerlərə getmirik”deyə modelyerin ən yaxın rəfiqələrindən olan Mariakarda Boskono bildirib. Bu model həm də Givenchy moda evinin qeyri rəsmi üzvüdü. O deyir: “biz Rikardo ilə həmişə tanınmamış yerlərə gedirik, hip-hop dinləyirik. Onu fərqləndirən də elə budu. ”Hazırki mövqeyi Tiçiyə asan başa gəlməyib. İtaliya yaxınlığında yerləşən Komo şəhərində kazıb ailədə dünyaya göz açan, ailənən 9-cu uşağı olan Rikardo 11 yaşından işləməyə başlayıb. O atasını hələ uşaq olarkən itirdi. Atasının erkən dünyasını dəyişməsi ailəyə böyük zərbə vurdu. Yaşamaq üçün pula ehtiyac var idi və ailədə yeganə oğlan övladına həyat heç də asan deyildi. Həftə sonları o öz otağına çəkilir, Iron Maiden musiqisi altında rəsmlə məşqul olurdu. 2005-ci ildə 30 yaşlı Tiçi Givenchy –nin qadın geyimi istiqamətində kreativ direktoru seçiləndə moda sahəsinin nümayəndələri şok keçirdilər. Onun Milanda keçirdiyi cəmi iki prêt-à-porter nümayişi və arxasında duran bir Saint Martins var idi. Bir sözlə Tiçi moda aləmindən anlayışı yox idi. “Mən həmişə özümə bu sualı verirdim- niyə məhz mən?- deyə yadına salır.- Mənim bu vəzifəyə təyin olmağımdan heç də hamı məmnun deyildi.”
Qabaqda gələn illərdə Givenchy heyəti tez-tez bir-biri ilə əvəz olunan modelyerlerle işləmək məcburiyyətində idilər. Bunlardan Jon Qalyano, Aleksandr MakKuino, Djuliano Makdonald kimi dizaynerlərin adlarını çəkmək olar. Hansılar ki Fransa moda evində çox qalmırdılar.”İnsanlar yorulub və inamlarını itirirdilər, hədsiz çox dəyişikliklər baş vermişdi” -deyə Tiçi yadına salır. Elə həmin vaxt səhnədə moda evini haqqında heç bir anlayışı olmayan, təcrübəsiz bir gənc göründü. “Bir neçə ay mən çaşqınlıq içində idim,heç nə başa düşmürdüm,mənə “misyö” deyə müraciət edirdilər və mən bu haldan sıxılırdım.” Bundan başqa Tiçi misyö Jivanşinin üslubu ilə tanış idi.Fransız zərifliyini təmsil edən Yubera üslubu artıq 1950-ci illərin sonunda öz aktuallığını itirmişdi. “Sözün açığı Givenchy-nin nə olduğunu heç özüm də tam bilmirdim”- deyə modelyer bildirir. Öz birinci kolleksiyası üçün Tiçi bədən rəngilə qara rəngin ahəngliyi olan romantik geyimləri hazırlamışdır. Kolleksiyanın nümayişi haute couture müştərilərinin və dizaynerlərin bu markaya marağını yenidən oyatdı və onlar artıq midelyeri adı ilə çağırırdılar. ”Şirkətdə hamı məni təbrik edir və güllər bağışlayırdı. Lakin onun sərhədlərindən kənarda məni nişana almışdılar”. Moda mətbuatının nümayəndələri onun hər addımı izləyir və onun haqqında neqativ məlumatlar yayırdılar. “Bilirsiz, mənə elə gəlir ki, onlar sadəcə heç nə anlamırdılar”- Tiçi deyir. Buna baxmayaraq dizayner onlardan incimirdi. “Mən bu həyatda o qeder haqsızlıq görmüşəm ki, ele bilirsiz haqqımda deyilən tənqidlərə görə evə qaçıb ağlayacam? Heç vaxt. Mən modaya görə ağlamaram”. Tədricən tənqidlər tərifə çevrildi. Tərifin ən pik nöqtəsi 2008-ci ildə prêt-à-porter yaz kolleksiyasının təqdimatı oldu. Kolleksiyada həm romantik, həm incəlik, həm də müasirliyi nümayiş etdirən geyimlər təqdim olunmuşdu. Əlbəttə ki, Tiçi əvəzedilməz tapıntıdır. Onun yaratdığı yeni inqilabi üslub tərzi Givenchy –yə birincilik gətirdi. 1995- ci ildə onun yaradıcısı ləyaqətlə işindən uzaqlaşandan sonra da Givenchy Fransanın moda evində birinci yerdə oldu. Yeri gəlmişkən misyö Jevanşi Tiçiye öz xeyir-duasını verib.
O mənə dedi: “Sadəcə özün kimi ol. Günü bu günə kimi mənim hər ad günümə məktub gönderir” Təriflərə gəldikdə isə Tiçi hesab edir ki, sadecə ona alışıblar. O deyir: “Bəzən bir filmi başa düşmək üçün onu ən azı 3 dəfə izləmək lazım gəlir. Mənim üslubum dəyişməyib, sadəcə nəhayət onu anladılar”
“Mənimlə də eyni vəziyyət olmuşdu”- deyə Mariyakarla Boskona etiraf etmişdi.- Müəyyən bir vaxta qədər insanlar mənim gözəlliyimi qəbul etmirdilər. Sonra hər şey dəyişdi. Rikardoda oxşar vəziyyətdi. Əvvəlcə o öz dünyasını yaratdı, sonra isə o dünyanı digərlərə sevdirdi. 1973-cü ildə brend Givenchy yeni səviyyəyə qalxır, o kişi geyimi kolleksiyasını yaradır. 2 il sonra kolleksiyaya Givenchy Gentleman adlı kişi ətriyyatı əlavə edilir. Bu ətir parfümer Pol Leqer tərəfindən yaradılıb. Ayrıca bir mövzu kimi Givenchy ətirlərindən danışmaq olar. İlk ətir 1957-ci ildə istehsal olunan L`Interdit ətri olub. Onun arxasınca Le De adlı qadın ətri işıq üzü görür. 1957-ci ildə yaradılan bu ətri Parijin yalnız iki dükanında əldə etmək olardı. London və Nyu-Yorkun dükanlarında. 1959 cu ildə Monsieur de Givenchy və Vetiver kişi ətriyyatları yaradıldı. Bundan sonra Givenchy bu səhnədən uzaqlaşır və uzun fasilədən sonra -1970-ci ildə yaratdığı Givenchy III qadın ətri ilə yenidən səhnəyə qayıdır. Bu ətir moda evində 3-cü qadın ətri olur. Həmin vaxtda markaya 4G logosu yaradılır. 80-cı illərdə daha 3 ətir – qadın ətirləri olan Eau de Givenchy (1980-cı il) və Ysatis (1984-cü il), eləcə də Xeryus (1986-cı il) adlı kişi ətri işıq üzü görür. 90-cı illərin əvvəlində Amarige (1991-ci il) və Insense (1993-cü il) qadın və kişi ətirləri meydana çıxdı. Elə həmin ildə L`Interdit və Monsieur ətirləri yenilənmiş variantda buraxılır. Bir il sonra isə L`Interdit və Insense ətirlərinin sadələşdirilmiş variantı- Fleur D`Interdit və Insense Ultramarine buraxılır. 90-cı illərin axırı məşhur Organza (1996-cı il ) və onun Organza Indence (1999-cu il ) versiyasının, eləcə də Extravagance D’Amarige qadın (1998-ci il) və Pi kişi (1999-cu il) ətirlərinin meydana çıxması ilə yadda qalıb.
- 2000-ci il çox məhsuldar il idi. Həmin il kişilər üçün Greenergy, qadınlar üçün isə Hot Couture və Oblique üçlüyünü- FFWD, PLAY və REW ətirlərini təqdim etmişdir.
- 2001- 2002-ci illərdə Givenchy klassik ətirlərinin bir neçə variantı buraxılmışdı. Bunlardan Hot Couture White Collection (2001-ci il), Pi Fraiche (2001-ci il), Amarige D`Amour (2002-ci il) və yenilənmiş L`Interdit (2002-ci il) adlarını çəkmək olar. Givenchy-nin ətriyyatçıları Insense Ultramarine ətrinin uğurlarından istifadə edərək onun 7 versiyasını hazırlamaq qərarına gəlirlər. Insense Ultramarine Ocean Spirits (2001-ci il) sırasına 3 ətir- Atlantic, Indian və Pacific ətirləri daxil edildi. Insense Ultramarine Aromatic Ocean (2002-ci il) seriyasına- Evening Dream, Midnight Swim və Morning Surf ətirləri daxildir. 2002-ci il həm də Eau Torride, Givehchy pour Homme, Into the Blue və My Couture kimi ətirlərin yarandığı ildir.
- 2003-cü ildə Givenchydə Insense Ultramarine Ice Cube, D`Amour pour Maman, Only Givenchy və Very Irresistible kimi ətirlər buraxılır.
- 2004 və 2005-ci illər isə Givenchy pour Homme Blue Label və So Givenchy, Lucky Charms, Organza First Light, My Givenchy и Insense Ultramarine For Her kişi və qadın ətirlərinin istehsal olunduğu illərdir. Daha sonralar Absolutely Irresistible, Very Irresistible Sensual Eau de Parfum, Amarige Mariage, Amarige Les Millesimes, Amarige Ylang Ylang, Ange ou Demon, Be Givenchy, Pi Neo, My Givenchy Dream, Play, Play Intense, Play for Her və Play for Her Intens və s. ətirlər hazırlandı. Marka bir neçə il ardıcıl olaraq kolleksiya üçün hazırlanmış Givenchy Harvest Collection (Les Millesimes) ətirlərini istehsal edir. Bu ətirlərin hər biri ötən ildə (2005-2010-cu illər) dünyanın ən gözəl ətirlərindən hesab olunurdular. Bu nadir ətirlər ən birinci hazırlanan L’Interdit flakonunu xatırladır.
- 2007-ci ildə Givenchy ətirlərinin 50 illiyi təntənəli şəkildə keçirilmiş və bu günün şərəfinə ilk buraxılan 10 ətrin birləşməsindən hazırlanmış “Les Parfums Mythiques” (əfsanəvi ətirlər) ətri təqdim edilmişdi. Onların bir hissəsi kişilərə aid- “Vetyver”, “Monsieur de Givenchy”, “Xeryus”, “Insensé”; bir hissəsi də qadınlara aid- “L`Interdit”, “Le De”, “Givenchy III”, “Eau de Givenchy”, “Extravagance d`Amarige” və “Organza Indécence” ətirlərdir. Bəzi ətirlər həqiqətən də nadir ətirlərdən hesab olunur.
Maestro Yuber De Jivanşi öz doğma Bove şəhərindən və Parfums Givenchy-dən ordenlə təltif olundu ona görə ki, 1968-ci ildən bu günə şəhərin əhalisi ətriyyat fabrikində daimi stabil işlə təmin olunublar.( Fabrikin biri Varvan şəhərinin Şimali Şərq hissəsində yerləşir)
Givenchy moda evi bugün
Givenchy moda evi bu gün də bir çox dünya şou biznesi ulduzlarını- Keyt Blanşet, Madonna( onun axırıncı dünya turu üçün möhtəşəm gözəl geyimlər hazırlanmışdır),Djenifer Lopez,Sofiya Koppola və s. bu kimi ulduzları geyindirir. Həmişəki kimi markanın siması dünya şöhrətli insanlardır. Bunlar Karla Bruni, Yeva Gertsiqova, Liv Tayler (2003-2011-ci illərdə kosmetik vasitələr və Irresistible ətirlərinin rəsmi siması), Djastin Timberleyk (2008-2011-ci illərdə Play ətirlərinin siması) və Uma Turman (2009-2011-ci illərdə Ange ou Demon le Secret və Ange ou Demon le Secret elixir ətirlərinin siması) … 2011- 2012-ci illərdə Givenchy yeni məhsul Dahlia Noir ətrini yaradır. Model MariyaKarla Boskona ətrin siması seçilir. 1989-cu ildən dekorativ kosmetika (2003-cü il. “Small is beautiful” şüarı altında) və dəriyə qulluq üçün üz və bədən vasitələri (“Swiss care for Givenchy”) istehsal olunmağa başlayıb və təkcə mağazalarda deyil, dünyanın bir çox möhtəşəm mehmanxanalarının SPA mərkəzlərində təqdim olunur.