Heç bir nəticə tapılmadı.
SALVATORE FERRAGAMO Ətir tapıldı
Salvatore Ferraqamo şirkəti –ayaqqabı, dəri məmulatları, aksessuarlar, paltar və ətirlər təqdim edən italiyanın və dünyanın məşhur və görkəmli Luxery brendlərindən biridir.
Salvatore Ferragamo brendinin ətirləri Larose.az onlayn butikində
Hər şey 1898-ci ildə – Neapoldan 100km aralıda yerləşən kiçik italyan kəndindəki kasıb fermer ailəsində on birinci uşaq – Salvatore Ferraqamo dünyaya gəldikdən sonra başlayıb. Salvatorenin valideynləri uşaqlarında qeyri-adi potensialı gördükdən, sonra on bir yaşı bitdikdə onu Neapol emalatxanalarından birinə ayaqqabçılığı öyrənməyə göndərdilər. Üç il keçdikdən sonra evə qayıdan Salvatore özünün ilk mağaza-emalatxanasını açır.
Amerika arzusu: Salvatore Ferraqamo Brendinin tarixçəsi
16 yaşında Salvatore Ferraqamo ata evini tərk edərək, Amerikada yaşayan böyük qardaşına qoşulmaq üçün okeanın o biri tayına yollanır. 20-ci illərin əvvəlində Salvatore Kaliforniyada məskunlaşır və Santa-Barbarada özünün ikinci ayaqqabı tikişi və təmiri emalatxanasını açır. O zamanlar Kaliforniya kino sənayesi amerika “xəyallar vadisi” ilə məşhurlaşmışdı. Gənc dizaynerin emalatxanası məşhur rejissor və prodüsser Sesilla Bi de Mill-in vesternləri üçün kovboy ayaqqabıları, roma və misir qəhrəmanlıq dastanları üçün səndəllər yaradırdı. Salvatore Ferraqamonun ayaqqabıları o zamanın adi ayaqqabılarından əlverişli cəhətləri ilə fərqlənirdi, ona görə də çəkiliş meydançasında ayaqqabıların gözəlliyinə valeh olan aktyor və aktrisalar gündəlik həyatda və mərasimlərdə geymək üçün bu italiya ustasına ayaqqabılar sifariş etməyə başladılar.
Gözəllik qurban tələb etmir!
Bir müddət sonra, Salvatorre Cənubi Kaliforniya Universitetinə daxil olur və orada o anatomiya, riyaziyyat və kimyanı öyrənirdi. Salvatorre insan bədəninin çəkisinin ayaq üzrə necə bölüşdüyü haqqında lazımi bilik qazandıqdan sonra ayaqqabı qəlibinin ideal formasını yaradır. Beləliklə də, Salvatore Ferragamo markalı qadın ayaqqabısı yalnız gözəl deyil, həm də maksimal dərəcədə rahat oldu.
Amerika kino sənayesi Hollivuda köçdüyü zaman Salvatorore Ferraqamo da onların arxasınca getdi. 1923-cü ildə o, Hollywood Boot Shop butikini açdı, bu isə rəsmi olaraq onun “ulduzların ayaqqabı ustası” (yerli mətbuat tənqidçiləri onu belə adlandırırdılar) kimi karyerasının başlanğıcını göstərirdi.
Ferraqamo ilk səssiz filimlərdəki Lilian Qişdən başlayaraq, “Yeddinci ilin həyacanı” filmindəki Merelin Monroya qədər hollivud ulduzlarının bütöv pleyadasını 30 ildən artıq bir müddət ərzində ayaqqabı ilə təmin edirdi. Şəhər metrosunun ventilyasıyası üzərində dalğalanan ağappaq qəşəng don geyinən qəhrəmanın göstərildiyi epizodda Merelin Monronun La Parfumerie-nun məhsulu olan hündürdaban ayaqqabı geydiyini çox az adam bilir.
Salvatore Ferragamo markası yalnız ulduzların gündəlik həyatı və dəbdəbəli mərasim çıxışları üçün ayaqqabı tikişi ilə məşğul olmur, o həmçinin aparıcı kino şirkətləri ilə əməkdaşlığını davam etdirir. 1996-cı ildə Alan Parkerin filmində Evita Peron rolunda Madonna üçün Ferregamo 14 model yaratdı. Eddi Tennantanın “Zoluşkanın tarixi” ("Ever After: a Cinderella Story") filmində çəkilmək üçün Dryu Berrimor-a billurdan başmaq düzəldildi.
Bacarıqsız yankilər, depressiya və uğur
Lakin 1929-cu ildə böyük iqtisadi depressiya dizayneri özünün kifayət qədər uğurlu firmasını bağlamağa məcbur edərək, onun amerika bazarı ilə olan münasibətlərini pozduğu vaxt Ferraqamonun amerika uğuru təmamilə məhv oldu. Buna baxmayaraq, bütün dahi ustalar kimi Salvatore də ruhdan düşmədi – bir az düşündükdən sonra vətənə qayıtmaq və daxili milli bazara doğru istiqaməti dəyişmək qərarına gəldi. Artıq 1936-cı ildə ayaqqabı biznesi Ferraqamoya böyük gəlir gətirirdi və bunun sayəsində o, 1289-cu ilin qədim Palazzo Spini- də - Papa Bonifatsiya VIII -in bankirinin rezidensiyasında emalatxana və mağazalar üçün yerləri icarəyə götürə bildi. Tıxac, ağac, metal məftil, palma lifi, krujeva, fetr, şüşəyə oxşar sintetik rezin, hətta balıq pulcuqları da Ferraqamo emalatxanasında işə yarayırdı. O zamanın inqilabçıları olan italyan dizaynerlərinin əksəriyyəti kimi o da ticarət məhdudiyyəti səbəbindən defisit mal statusu alan dəri və poladı əvəz etmək üçün yeni materiallar tapmağa çalışırdı.
Müharibədən sonra
Müharibədən sonrakı dövrdə Salvatore Ferragamo ayaqqabıları “risorcimento”-ya– İtaliyanın bərpası simvoluna çevrildi. Həmin illər unudulmaz ixtiraçılıq və fərasət illəri idi: Merilin Monronu məşhurlaşdıran metal şpilkalardan başqa üst tərəfi neylon saplardan hazırlanan qızıl səndəllər və “gözəgörünməz” bosonojkalar üzə çıxdı. Bu bosonojkalar isə 1947-ci ildə Ferqamoya nüfuzlu Neilman Marcus Award mükafatını gətirdi. İlk dəfə idi ki ayaqqabı dizayneri “moda dünyasının Oskarı”-na layiq görülürdü. İşçilərinin sayı 1950-ci ildə artıq 700-ə çatan Salvatore Ferragamo şirkəti gündə 350 cüt əl ilə tikilən ayaqqabı istehsal edirdi. Via Tornabuoni küçəsindəki butik Sofi Loren, Anna Manyani, Vindzor hersok cütlüyü kimi və s. məşhurların şopping proqramında vacib yer tutub.
Vanda Ferraqamo Miletti
Salvatore Ferraqamonun 1960-cı ildə qəflətən vəfat etməsi onun arvadını ciddi seçim qarşısında qoyur: ya şirkət satılmalı, ya da ona özü ona rəhbərlik etməlidir. Vanda yüz faiz öz işinin öhdəsindən gələ bildi və bu işdə uşaqlarının altısı da ona yardım etdi. Onun iti ağlı, qətiyyəti və səhvsiz biznes duyumu sayəsində Salvatore Ferragamo Evi moda dünyasının və dəbdəbə bazarının iri oyunçusuna çevrilir. Onun rəhbərliyi altında şirkət ayaqqabılara çantalar, ready-to-wear kişi və qadın xəttlərini, ipək çadırlar, bijuteriya, saatlar, eynək üçün çərçivələr, gün eynəkləri və ətriyyatı əlavə edərək öz istehsalını şaxələndirib.
Hər kəsdən qabiliyyətinə görə, hər kəsə - qohumluğa görə
Bu gün Salvatore Ferragamo şirkətinin fəaliyyətində ailənin üç nəsli çalışır. Ailənin başçısı Vanda Ferraqamo bu prinsipə ciddi şəkildə əməl edir və o, Salvatore Ferragamo Italia S.P.A. holdinqinin, Ferragamo Finanziara S.P.A şirkətinin və Palazzo Feroni Finanziara şirkətinin idarə heyətinin sədridir.